TADAAM – GEDRAGSREGELS OP SOCIAL MEDIA
Op de socials van TADAAM kan iedereen zijn mening kwijt. Want jouw vraag, je idee of je kritische noot is voor ons echt belangrijk!
Zorg je er wel voor dat het aangenaam blijft voor iedereen? We begrijpen dat je soms (onaangenaam) verrast wordt of dat je het lastig hebt, maar wij werken zo veel beter met wederzijds respect en zonder schelden. Want voor jou doen we het allemaal en ook wij willen alle vragen en problemen zo snel mogelijk oplossen.
Recht op je mening
We praten mét elkaar en niet óver elkaar. Geloof, gender, huidskleur… bij ons is iedereen altijd welkom, daar bestaat geen discussie over. Een misplaatste comment? Dan trekken we er onherroepelijk de stekker uit. Als je het beleefd en respectvol houdt, zetten we het gesprek graag verder. Een dankjewel of sorry maken een wereld van verschil. Hoofdletters en leestekens gebruiken? Graag zelfs! Welgevormde zinnen helpen je gedachten te verduidelijken. Wees er wel zuinig mee, anders gaat de aandacht verloren.
Dingen die echt niet kunnen…
Steel jij de show met ongewenste inhoud? Alles uit deze te lange, maar niet volledige lijst blokken we onmiddellijk af: racisme, discriminatie, hate speech, pesterijen, stalking, extremistische ideeën, oproep tot onwettige acties, dreigementen, schadelijke statements gericht naar minderjarigen, pornografische content, spam,…
Je privacy is heilig
Een nummer of adres met ons delen? Doe het altijd veilig via een privé-bericht.
Hou het relevant!
Commerciële berichten, uitnodigingen voor wedstrijden, polls, apps en andere zaken die niets met TADAAM te maken hebben, laten we niet toe op onze Facebook-pagina. Zulke reacties of berichten worden onherroepelijk verwijderd. Zonder pardon. Doe je het meermaals, zul je –jammer genoeg- geblokkeerd worden.
Afgesproken?
Hou je je niet aan deze afspraken? Dan heeft TADAAM het recht om je bericht of reactie te verwijderen van de Facebook-pagina. Bij herhaaldelijk misbruik zal je geblokkeerd worden en geen berichten of reacties meer kunnen posten. En dat zou pas spijtig zijn, toch?
TIP: Denk 2 keer na over je boodschap voor je ze verzendt of uitspreekt. Zou je zo je vrienden, familie, collega’s of baas ook aanspreken? Indien niet, pas je uitspraak aan. Zo kunnen onze medewerkers er verder mee aan de slag of voelen anderen die je bericht lezen zich niet gekwetst.