Hulp en ondersteuning

MyTADAAM is je persoonlijke omgeving bij TADAAM. Hier kan je je abonnement beheren. Hier kan je je betaalgegevens bewerken. Hier kan je je verbruik nakijken. En veel meer…
Om je abonnement te updaten, ga naar MyTADAAM. Op de pagina ‘abonnementen’ zie je al je beschikbare plannen. Kies eenvoudig welk abonnement je wil veranderen.
Je kan je abonnement pauzeren via My TADAAM. Op de pagina ‘abonnement’ vind je de optie om je TADAAM te pauzeren. Je kan pauzeren voor een periode van 1 maand tot maximum 6 maanden. Na deze periode wordt je abonnement automatisch weer geactiveerd. Je kan je abonnement ook steeds vroegtijdig heractiveren. Tijdens de pauze zal je een bedrag van €0 op je aanrekening zien.
Op dezelfde manier als je hem gepauzeerd hebt. Ga naar MyTADAAM. Op de ‘abonnementen’ pagina heb je de optie om je abonnement te reactiveren.
Je kan je betaalgegevens updaten op MyTADAAM. Op de hoofdpagina van MyTADAAM, klik op ‘Betaalmethode’. Bevestig je kaartgegevens en de volgende betaling zal doorgevoerd worden op de geüpdatete kaart.
Je kan je persoonlijke gegevens veranderen op MyTADAAM onder ‘Persoonlijke informatie’. Als je nog andere informatie wil veranderen, kan je altijd contact opnemen met ons support team. Zij veranderen dat graag voor jou.
Voor jouw veiligheid kan je account geblokkeerd worden wanneer we verdachte activiteiten vaststellen. Probeer het later opnieuw, je account wordt automatisch gedeblokkeerd of contacteer ons via support@tadaam.be.