Hulp en ondersteuning

MyTADAAM is je persoonlijke omgeving bij TADAAM. Hier kan je je abonnement beheren. Hier kan je je betaalgegevens bewerken. Hier kan je je verbruik nakijken. En veel meer…
We vinden het jammer dat je bij TADAAM weg zou gaan. Om je abonnement te annuleren, ga naar MyTADAAM. Onder ‘abonnement’ vind je de optie om het stop te zetten. Door dit te doen, worden geen kosten meer in rekening gebracht. Het enige wat je nu moet doen, is je modem en TV box terugsturen naar TADAAM. Download je gratis retour label via Mytadaam -> Devices -> Download Retour Label
Om je abonnement te updaten, ga naar MyTADAAM. Op de pagina ‘abonnementen’ zie je al je beschikbare plannen. Kies eenvoudig welk abonnement je wil veranderen.
Om je abonnement te pauzeren, ga naar MyTADAAM. Op de pagina ‘abonnementen’ vind je de optie om je abonnement te pauzeren. Je abonnement pauzeren kan altijd en voor zo lang je wil: 1 dag, 1 week, 1 maand…je kan altijd heractiveren, maar de maximumperiode is wel 6 maanden. Na 6 maanden op Pauze moet je heractiveren of zal je abonnement automatisch stop worden gezet.
Op dezelfde manier als je hem gepauzeerd hebt. Ga naar MyTADAAM. Op de ‘abonnementen’ pagina heb je de optie om je abonnement te reactiveren.
Je kan je betaalgegevens updaten op MyTADAAM. Op de hoofdpagina van MyTADAAM, klik op ‘Betaalmethode’. Bevestig je kaartgegevens en de volgende betaling zal doorgevoerd worden op de geüpdatete kaart.
Je kan je persoonlijke gegevens veranderen op MyTADAAM onder ‘Persoonlijke informatie’. Als je nog andere informatie wil veranderen, kan je altijd contact opnemen met ons support team. Zij veranderen dat graag voor jou.
Voor jouw veiligheid kan je account geblokkeerd worden wanneer we verdachte activiteiten vaststellen. Probeer het later opnieuw, je account wordt automatisch gedeblokkeerd of contacteer ons via support@tadaam.be.